Zákaznické centrum pro bílou techniku Samsung (FEHA - Field Engineer Home Appliance) - jediný autorizovaný servis velké bílé komodity značky Samsung.
Vykonává záruční i pozáruční opravy chladniček, praček, sušiček, myček, varných desek, horkovzdušných trub a digestoří značky Samsung, výhradně u zákazníků doma. Jedná se o unikátní projekt kde odpadá nutnost dopravovat výrobek prodejci nebo do autorizovaného servisu – nedochází tak k případnému mechanickému poškození během přepravy nebo manipulace s výrobkem.
Zákazník jednoduše nahlásí poruchu/požadavek pomocí zákaznické linky Samsung/ servisního střediska a následně je domluven nejbližší možný termín zásahu u zákazníka doma. Technici jsou vybaveni velkým množstvím náhradních dílů a naším cílem je oprava na první nájezd. Při opravě jsou používány moderní přístroje a technologie, díky kterým je zaručena kvalitní a rychlá oprava dle standardů a požadavků společnosti Samsung.
FEHA team zahrnuje 8 školených techniků s dlouhodobou praxí, kteří zastřešují celou Česku republiku, dále 2 dispečery a administrativní tým.
Projekt FEHA se dále zaměřuje na pomoc zákazníkům, jak po telefonu, tak samozřejmě i přímo doma ( zapojení spotřebičů, vysvětlení funkcí, nastavení spotřebiče).
Nedílnou součástí projektu FEHA je i Premium servis – jedná se o službu, kterou zákazník získá při zakoupení vybraných produktů značky Samsung, tato služba zahrnuje dovoz spotřebiče, odbornou instalaci, předvedení a vysvětlení funkcí výrobku a případný odvoz starého spotřebiče k ekologické likvidaci.