- Opravy výrobků provádíme prostřednictvím servisních partnerů nebo přímo na firmě Interservis Liberec.
- Předprovozní opravy se provádí pouze v Liberci nebo jen s naším souhlasem.
- Předprovozní opravy uznáváme do jednoho roku po vyskladnění. Záruční doba na výrobek je podle zákona stanovena na dva roky od prodeje.
- Prodejce je povinen při převzetí od zákazníka záruční opravu posoudit. Případné neuznání bude vyúčtováno k jeho tíži.
- Přístroj do opravy musí mít řádně vyplněný záruční list nositele servisu firmu Interservis Liberec nebo evropský vícejazyčný, prodejní doklad a správně vyplněný reklamační protokol s přesným popisem zboží, příslušenství a podrobným popisem závady.
- Zboží se přebírá do opravy pouze v čistém stavu a kompletní.
- Výrobek na opravu si v případě potřeby sami svezeme vlastní dopravou nebo prostřednictvím přepravní služby. Svoz lze objednat v sekci pro objednávku svozu. Zboží musí být řádně uloženo, zabaleno nejlépe v originálních obalech a výplních, zajištěno proti poškození při přepravě, opatřeno nálepkou „ KŘEHKÉ “ a zbaveno všech nálepek nenacházejících se na zboží v okamžiku jeho prodeje. Přepravní služba ani firma Interservis Liberec není odpovědná za škody vzniklé přepravou, jestliže byl výrobek nevhodně zabalen ať už byl odeslán v originálním nebo jiném obalu.
- Interservis Liberec se zavazuje, že výrobek bude opraven v co možná nejkratším termínu – nejdéle však do 30 dnů.
- Po ukončení reklamačního řízení zasílá centrální reklamační oddělení vyřízené reklamace zpět prostřednictvím přepravní služby. Obchodník je povinen neprodleně zboží při přejímce zkontrolovat, především neporušenost obalu. Dále obsah, nepoškozenost a funkčnost zboží. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí je povinen neprodleně sepsat zápis o škodě s přepravní službou, nejpozději však do tří pracovních dnů od převzetí zásilky. V případě nefunkčnosti vybaleného zboží postupovat stejně.
- Ochranná folie displeje není standardní součástí přístroje, jedná se o volitelné příslušenství pro jednorázové použití. Servisní centrum neručí za případné poškození nebo ztrátu této folie.
Případy neuznání oprav na záruku
- Mechanické poškození, znečištění, zanesení nebo zavápnění výrobku.
- Nekompletnost předprovozního přístroje
- Neodborná instalace, zacházení nebo používání v rozporu s návodem na obsluhu nebo záručním listem.
- Provozování poškozeného zboží po zjištění závady
- Škody způsobené počítačovými viry.
- Poškození přírodními živly nebo vyšší mocí.
- Poškození zapojení do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě.
- Provádění oprav nebo úprav na zboží neautorizovanými osobami či firmami.
- Porušení, poškození nebo jiné znehodnocení nálepek, čárových kódů nebo ochranných pečetí.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 44
110 00 Praha 1
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz