Často kladené dotazy

 

Kolik bude stát oprava?

V sekci CENÍK naleznete aktuální ceny oprav, které provádíme. Abychom Vám mohli sdělit přesnou cenu opravy, je nutné u zařízení provést diagnostiku. Po diagnostice budete kontaktováni s cenovým návrhem.  V případě, že odsouhlasíte cenový návrh je diagnostika ZDARMA. Bez diagnostiky zařízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit ani orientační cenu.

Zůstanou v telefonu po opravě moje data?

Telefon po záruční opravě vždy vracíme klientům v továrním nastavení. Proto si prosím před reklamací zálohujte data, v případě, že budete chtít zálohovat data od nás, účtujeme poplatek 400,-Kč s DPH. U pozáručních oprav, pokud je to technicky možné, data zachováváme v přístroji.

Sháním do svého výrobku náhradní díl, prodáte mi ho?

Naše společnost nemá autorizaci pro prodej náhradních dílů. Pokud sháníte příslušenství ke svému výrobku, kontaktujte prosím pracovníky skladu na emailu: sklad@inter-servis.cz

Pomůžete mi nastavit můj výrobek Samsung?

S nastavením telefonu Vám rádi pomůžeme na našem Zákaznickém centru Praha, pokud chcete poradit s vaším výrobkem Samsung z pohodlí domova, zkuste aplikaci Samsung Smart Simulator.

Jaká je záruka na opravu?

U záručních oprav se záruka na výrobek prodlužuje o délku opravy, na samotnou opravu ani díl není žádná jiná zvláštní záruka. U mimozáručních oprav je záruka 6 měsíců na díl a 3 měsíce na práci.

Jak se dozvím, že je oprava ukončena?

O tom, že je vaše zařízení připraveno k vyzvednutí, budete informováni SMS zprávou.

Rozumím

Naše webové stránky používají cookies, abyste mohli využít například sjednání opravy online. Umožňují nám také sbírat anonymní statistiky a neustále tak web vylepšovat. Pokračováním v prohlížení webu vyjadřujete souhlas s používáním cookies. Více informací